Tertanya-Tanya ? :/ ?

Hyep. You alls. Baik-baik saja kan kan kan? Risau ni! Ehehehe. *Anugerah Blogger Paling Prihatin!*
So, as usual aku dengan muka tempe goreng kunyit, meminta maaf kerana sudah bermilennium lamanya tidak menghapdet belog! *hiperbola terlampau

Orait readers semuaa. COMEL TAK KAK TON  LAYOUT BARU AKU?
Ahakkkss. hukhuk. Tuih! 
Okey. Jangan batuk. Aku akui yang aku ni takde seni. Belog aku tetap tak lawa macam belog korang :( . 
Back to the title.
Kenapa aku tertanya-tanya? Actually there are few things lately that make me so not in the mood.
Aku cerita satu per satu...
Macam biasa... aku tertanya-tanya, bila publisher nak respond for my new novel?
Next... aku tertanya-tanya, dapat tak aku masuk PASUM lepas ni? Oh i really hopee so...
Next... aku tertanya-tanya... ehemmm... ni yang susah sikit nak citerr.. 
cuciter cuciter kiah!
Ahhh! malas ah nak citer. Korang baca sendiri. Tak gamak pulak aku nak tulis tiba-tiba...
See? aku baru je lepas tahap baligh  habis sekolah. So benda-2 macam ni agak baru bagi aku.
Honestly, aku tak terfikir sampai ke situ lagi. Ibu aku pun awal-2 dah reject bila dengar pasal benda ni. Takpa ibu, seppp sikit! Kita sehatiii rupanya :)

Malas nak ulas lebih-2. Apapun, aku doakan dia jumpa perempuan yang lebih baik drpd aku. Indeed, kami cuma kenal sebagai kawan satu sekolah. and it was sooo not expected when he declared that he likes me.

Besides, aku tak nak cinta-cintun sebelum kahwin ni. Tak mainlah wehhh! Tak heran aku benda2 ni. Nak kahwin nanti, aku rembat pilihan ibu ayah aku jee. *anak mithali*

Apapun... now aku bersyukur dgn apa yg ada. Haritu dah lulus JPJ. Yeahhh... i'm now a legal racer! Rasa shemarttt gila tengok gambar dlam lesen. Ahaksss!

#Doakannn aku berjayaa jadi doktor as im still wondering whether i will get the chance to put myself dalam bidang yang aku minat tu.
"Jika kita tidak dapat apa yang kita suka, maka langkah terbaik adalah suka dengan apa yang kita dapat..itulah syukur namanya"
-Ustaz Pahrol Mohd Juoi-
BERSYUKURLAH!
Makan-makan angin. Subhanallah... aku tak tipulah. Rindu Penang sangad-2 !
CINTA ALLAH, SAYANG NABI :)

4 comments:

Afiqah Umairah Mohamed said...

assalamualaikum...

kita sama umur...

salam ukhwah lillahitaala... sama2 kita manfaatkan blog... skop dakwah itu luas.. maybe dakwah bil katibu !

hehe... betul ke bahasa arab tu ?

oh ye ! asif, nak tggl jejak dekat chat box tapi mcm laptop umai ni agak kecik je jadi xleh nk scroll ke laman menaip utk mesej ^_^

*p/s :mabruk for spm ! fii hifzillah

Izzah Haneefa said...

waalaikumussalam. heee.. sep sikit! alhamdulillah, sama umur rupanya. bahasa arab? haha saya tak pandai....
btw, thankssss :)

anak ayah said...

salam ziarah izzah. maseh sbb buh link dlm list. hehe.

bersyukur dgn apa yg kta ada. dan sukakannya. ALLAH is the best planner.

thanks with this entry izzah...bersyukur...

azhariahzuber said...

Izzah tahniah dah ada lesen f1.