Kenapa Dengan Dia Ni???

Reactions: 
Mula-mula aku sabar. Aku tak tahu kenapa dia ni muncul tiba-tiba dan suka mempersoalkan status-status aku. Lama-lama aku 'naik angin' jugak. Korang bacalah sendiri...

Aku share benda ni.

Orang yang sama haritu... dalam post lepas, komen mcm ni.

so... aku yang ilmu tak seberapa ni pun terpaksalah bersuara jugak akhirnya. aku tak tahulah hujah aku tu kuat ke tak...

Lepas ni memang aku nak unfriend je dia. Grrrrrr....

2 comments:

ctpayong said...


بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيم

السلم عليكم ورحمة الله

kadang2, ada juga orang berilmu ini sombong sedang dia tidak tahu ilmu yg ada dalam dada dia cuma seperti setitik air di lautan.

anak ayah said...

bila manusia zaman sekarang ni mudah sangat memperlekehkan ajaran dan sirah nabi. sedih ='(