Cemerlang... lah sangat :P

Reactions: 
Alhamdulillah. Pada pagi yang sungguh nirmala ini, aku berjaya mengalahkan hawa nafsu untuk tidak terus bermalas-malasan menghapdet belog. *Skema tak tahan der!

Apa khabar korang? *Surelah korang jawab baik punye. 

Ahaksss. Ni semua pasal Hari Anugerah Cemerlang semalam. Ya, ANUGERAH CEMERLANG!
So, aku dengan  kawan-kawan aku yang boleh dikatakan CEMERLANG lah sangat ni kembalilah ke sekolah semula. Tapi aku paling special kot. Sebab selain aku yang paling banyak dapat A (7A 2B),  aku jugak datang dari jauh tau. I came from Kuala Kangsar you know! Kuala Kangsar!

Then, sekolah aku kat mana? Haaaa... sekolah aku kat Penang tuh. Ala, yang ada pasemboQ dengan Nasi KandaQ tu.! 

Although we haven't met for such a long time (padahal baru je ambik result aritu :P),  yet we still as 'gila-gila'  as dulu... haha. apa punya ayat daaa. Overall, i was so delighted to see them in the way of their new look after berlalunya zaman sekolah antara kami...
Tak bangga pun naik pentas ni. DUNIA BELAKA. ahaha.


Bintang yang tak berkedipan :P

Anak-Anak Dara BIJAK... lah sangat ;)

The Only Kumbang... ahah. Fire dia!!!

No comments: