The First...

Reactions: 
Assalamualaikum.
Hye korang semuaa. Mesti korang sihat kan, sebab tu menyengih ajee sampai nak terkoyak bibir?
Kihkihkih. Okeylah. Aku nak buad satu pengumuman...

INI ADALAH POST PERTAMA AKU UNTUK TAHUN 2013!

Amacam? Maju tak aku? Memang gila kentang betul aku ni! Dah masuk bulan dua baru nak terhegeh-hegeh hapdet entri.
Bukannya apa. aku sangat sibuk tapi boleh main FB sampai 2-3 jam  dengan aktiviti penulisan aku! #novelis bestseller  memanglah macam tu kan?

Alhamdulillah, novel yang ketiga ni dah siap. Aku post kat penulisan2u, dan dah ada pengikut. Baru tadi aku hantar ke KaryaSeni. Harap-2 kali ni aku tak 'berendam air mata' lagi...
Cukuplah 2 kali karya aku pernah ditolak...
Cukuplah 1 kali aku merasa karya aku mengambil masa 2 TAHUN untuk diterbitkan...
Cukuplah 1 kali aku merasa karya aku disimpan lama oleh penerbit tanpa sebarang maklumbalas dan akhirnya direject macam tu saja.

Cukuplah.
Bidang penulisan dah banyak buat aku menangis. So kali ini aku berdoa sangat moga aku tak kecewaa lagi...

Ya ALLAH, tenangkanlah hati ini :'(

4 comments:

ariff al-baqi said...

semoga yg terbaik selalu untuk enti.. :)

Chic Na said...

waa nak jadi novelis la ni ya. semoga berjaya. ;)

ctpayong said...

takpe...jangan patah semangat. sebagian takdir Allah itu dugaan dan sebahagiannya lagi anugerah. jangan keliru...takdir Allah SWT itu tetap indah.

Izzah Haneefa said...

>arif al-baqi
aminnn... terima kasih :)

>Chic Na
yep.. dah jadi pun. amin... insya-ALLAH :D

>ctpayong
tulahh.. takdir ALLAH tulah yang terindah :') dah usaha mmg kena tawakal jela