Fanatik.

Reactions: 
#Assalamualaikum#

Apa kabar awak2 semua? Smoga sntiasa berada di bawah lindungan ALLAH SWT ^^.
Hari ni agak meletihkan. Siang tadi berjalan kaki dengan ibu pergi kedai beli ayam.
Kata ibu, nak exercise. Maklumlah, semenjak berhijrah ke Kuala Kangsar ni asyik terperap aje dalam rumah.
Saya pun dah gemok tak? dah habis SPM lah katakan. Ohhh... girangnya hati!

Oklah. Nak tanya. Korang smua ada yg K-poppers x ?
Kalau ada ngaku jelahh... mmg korang bangga pun kan jadi K-poppers?
Cik Izzah x kata salah pun. Teruskanlah meminati apa yg korang minat...heee.
PEACE.

Cuma nak tegur kpd yang TERLALU FANATIK sampai yg pantang ditegur ni, bersederhanalah.
Islam sndiri menyuruh kita bersederhana. Takkanlah dalam soal hiburan nak melebih-lebih pulak kan? 
Mana adil macam tu. 
Boleh nak fanatik gilaaa dgn K-Pop, tapi syaratnya kena fanatik gilaa dlm beribadat dulu!
Amacam? ada berani? cthnya solat sehari semalam 300 rakaat. Sanggup?
Sebab itu Islam suruh brsederhana... buat apa yg trmampu di samping x mninggalkan prkara yg wajib.

Minat K-Pop x salah, tapi bersederhanalah...
Bersederhana tu tak bermakna kita tak boleh ambik tau setiap nama ahli dlm kumpulan tu ke, tmpat lahir diorang ke, sejarah tertubuhnya kumpulan tu ke, apa2 jela yg berkaitan dgn diorang...
Itu normal. Dan x salah, malah bagi saya amat digalakkan kerana dpt menambah pengetahuan ^^

#INFINIITE#


Cumanya... yg fanatik gilaaa smpai x boleh ditegur sikit...bila cakap buruk pasal K-pop je mesti marah gila punya gila! sepatutnya terima jelah.
Saya bukanlah peminat K-pop, tapi disebabkan kawan2 saya minat, saya dgn berbesar hati ambik tau jugak pasal K-pop. Sebab saya hormat apa yg kawan2 saya suka... biarlah. Kita x boleh halang org mnyukai ssuatu.

Ada sorang kawan saya, saya respect sangat. Dia minat sgt K-pop. Cakaplah apa aje kumpulan, mesti dia tau. Tpi saya respect sbb dia masih jaga adab2 sbagai prempuan Islam. Tak FANATIK GILA. Sbb tu saya selesa je dengar dia berceloteh pasal K-pop.

So, bersederhanalah dalam apa2 hal pun...

#Heee... ade sape2 yg senyum tngok video ni?#