Anak Dagang.

#Assalamualaikum#

UPSR dah 5 tahun berlalu.
PMR dah 2 tahun berlalu.
SPM dah seminggu berlalu.

Aku dah habis sekolah. Yehaaa!
Hepila sangat.
Of course sebab aku dah tak payah ambik tau pasal
Boyle's Law, Hooke's Law, Archimedes Principle, Pascal Principle, Mendel's Law, Law of Segregation, Law of Independent Assortment, Covalent Bond, Ionic Bond, Balancing Chemical Equation, Redox Reaction
etc

Berapa banyak law lah aku belajar selama dua tahun ni. Memang berpusing kepala aku nak menghafal. Tu belum nak memahamkan lagi. Grrrr...
yang penting sekarang, 
aku bahagia di KUALA KANGSAR,
meneruskan satu2nya kerja yg aku boleh buad dlm dunia ni...
MENULIS.
So, hey... alam dewasa, Izzah Haneefa's coming!

#LESEN KERETA, tunggu nahhh!!!
Riang Ria After Last Paper. #LAST PAPER!!!

2 comments:

NorFarahin@aien said...

wahhh..alhamdulillah
da abih spm daaa...
moga2 dapat yg terbaek t
inshaAllah
da abih exam ni, hupdate laa slalu belog naaa
akan slalu dtg cniii
windu nk bacer entry2 best kat cni tw
belog pn da mkin cun daaaa
huuuu : )

#akak bru dpt lesen L sygggg..tkedek2 amik lesen skali nge dak skolah..wase muda pulak...hahaa..btw gdlk yeee..bess gler bwk kete upeny..myesallll amik lmbt2...hee: )

Izzah Haneefa said...

allahummma amin... thanxx sangat2 kak! saya pun akan ikut prkembangan belog akak selalu...
#akak baru ambik lesen? takpe kak... biar lambat asal selamat! hehe