Ekspres

Reactions: 
#Assalamualaikum#

Hei kawan-2. Pekaba? Harap baik-2lah nah.
Ni entri ekspres coz lepas ni nak hang out.
Tulah kau, Izzah! Time mase banyak kau buang ke tong sampah!
Time padat-2 camnilah kau baru sibuk nak tulis entri!
(Marah diri sendiri >-<)

Apapun, just nak pesan sikit. Yang kita hidup ni atas rahmat ALLAH, atas kasih-sayang ALLAH.
So macam tak wajarlah kan kalau kita senang-2 nak lupakan DIA semata-2 kerana dah terjatuh cinta pada hal dunia. Am i rite?

Cinta pada dunia tak salah, tapi kena seiring dengan Cinta pada akhirat. Dunia ni sementara aje. Nanti mati, kita takkan cakap dah "Kenapalah aku tak ada duit? Kenapalah aku tak ada iphone sendiri? Kenapalah aku tak ada bla... bla... blaa.."
Dah mati nanti kita kena jawab soalan kubur pulak. 
Walaupun ada soalan kubur yang dah 'bocor', tapi yg jawab nanti bukannya mulut kita.
Yang tukang jawab soalan Mungkar & Nakir tu AMALAN kita.
So, banyak-2kanlah amal, kurang-2kan dosa.

#maaf, gambar tiada kaitan dgn entri. sekadar selingan :D


SELAMAT BERAMAL!


No comments: