Sabar dengan Blogger:/

Reactions: 
Blog**Assalamualaikum**

'Assabru minal iman'
=sabar itu sebahagian daripada iman.

ya, demi iman saya kena sabar! Sabar dan terus bersabar...
Lebih2 lagi sekarang kita dah masuk bulan Ramadhan yang baiknya lebih dari seribu bulan..
astaghfirullah... lupa nak ucap,
"Selamat Berpuasa Kepada Semua Readers, semoga di akhir ramadhan nanti, diri kita sudah di'transform'(ada ke prkataan mcm ni?), hasil tarbiyah dari 'sekolah ramadhan', tempat kita menuntut selama sebulan ini".
Okey...
eh, okey2... baru nak cerita kenapa saya tulis 'sabar' mcm org dah tak sabar kat atas tu:P
beberapa hari ni saya agak tension dan terpaksa brperang dengan emosi gara-gara...
GOOGLE.COM dan BLOGGER.COM buat fiil!
asyik2 'cannot display webpage'...
Saya x tahulah apa masalah ni... Yalah, kalau homepage blogger x boleh bukak, mcm mane nak mengepost n mengedit belog? haizzzz....
mcm2 ikhtiar dah buat...
clear cookies,
clear cache,
download internet browser yg baru(cakaplah jenama apa... mozilla, google chrome, opera... smua dah tersave di PC)
Tapi... ttap buat hal.:(
Ha, ni mesti nak tau kan mcm mane saya buat post utk post ni:/?
Ni sbb guna PC lain. Nasib baik ada 2PC. xlah mati akal sangat.
Hmmm... ada sesiapa boleh tolong?

5 comments:

fathiahRAIHANA said...

hihi comel je pktaan buat fiil.
dulu kan skola je la guna ngn mmber2 , skrg da jrang ..

PEAHCAPAYAM said...

heyyy . haha . ape mksud fiil ?

Izzah Haneefa said...

>fathiahRAIHANA, huhu. comel erk? ntahlah..suke sgt word tuh!

>PEAHCAPAYAM, fiil=Perangai!

PEAHCAPAYAM said...

boleh lah aku guna lepas nih . hahah.
fiil !

Anonymous said...

gunelah PEAH