Wordless Week:P

Reactions: 
**Assalamualaikum**

Sepanjang minggu lepas menyepi, hari ni bila ada peluang nak tulis-tulis, tak nak pulak tulis panjang-panjang. Sebab itulah entrynya bertajuk Wordless Week. Tengok2lah gambar di bawah ye.(dah terlambat baru nak buat pengumuman:/)



Majlis Tilawah Al-Quran Peringkat Antarabangsa (PWTC)









Kuliah Wanita di Surau Annur,Bangi(Ustaz Hizbur Rahman(imam muda musim pertama))








Mesyuarat Penduduk Islam Mahkota Cheras(Besar sangat je kita ni nak nyampuk hal orang2 tua:P)

















KekenYangan.(Memenuhkan perut di Restoran Sekinchan Ikan Bakar-sopan je ayat).































4 comments:

fathiahRAIHANA said...

wahhhh syoknye bole tgok majlis tilawah prgkat antarabgsa tuuu
kite slalu tgok prgkat negeri aje -___-

Izzah Haneefa said...

huhu. moh pakat tahun depan gi ramai2:)

Azhariah Zuber said...

bestnya..teringin nak pergi

Izzah Haneefa said...

make sure gi mase tengah2 waktu. Kalo hari akhir kena dok belakang pntas nanti. sbb pnuh sgt. dh kena ari tu:(