Bunga! Here I Come!

Reactions: 
















































*Assalamualaikum*
Guess what? ye, semalam saya dah jejakkan kaki di Floria Putrajaya Festival.

What to say?

Huh. Okey. Besssttt sesangat. Cantek kut bunga-bunga di sana. Tergamam dibuatnya.

Haha. Terutama Ros Merah. Aduh, sukeeenye!

Nak cakap apa lagi eh?

Ha, dekat situ ramai orang tau! (memanglah:P)

Rugi tak pergi! Boleh cuci-cuci mata(tengok bunga aje ya!)

Sepanjang jalan tu penuh dengan jurufoto-jurufoto sama ada rasmi atau tak rasmi saya tak pasti, snap2 sana-sini. Jeles ouh... kita pakai kamera handphone je. Hakhak.

Ni esok nak pergi lagi. Huhu. Sekolah bawak. Ha, nak masuk dua kali dah ni.

Anda bila lagi? :)





































































































5 comments:

Maii Yusre said...

Tak pernah jejak kaki lagi kesitu walaupun dekat je :D

Izzah Haneefa said...

Maii Yusre, takpe. ade mase lagi smpai hujung minggu ni:)

aiEz said...

tak pernah pergi sana..tapi suka jugak tgk bunga byk2 ni..segar mata memandang..;)

*err,bkn mat bunga..hee

Izzah Haneefa said...

>aiEz
mat bunga pun ape salah? bunga tu ALLAH cipta utk jdi penyedap mata:)

fathiahRAIHANA said...

jgn la tanya anda bila lg .. hehehe
teringin jugakkk