Anak Dara atau Mak Dara???

Reactions: 


*Assalamualaikum*

Alhamdulillah... selamat jugak semuanya. Plus hati yang merindu pun dah terubat:)
Syukur kpd ALLAH yg melancarkan segala urusan^^
Dan... tak lupa juga buat sepupuku, Nurul Asyikin bt. Mohamad
Barakallahulakuma wabaraka alaih, wa jamaa bainakuma filkhair
 
SELAMAT MENJADI ISTERI!
Ouwwhh... tak dapat tengok muka akak lagi bila balik kampung. Apapun, doa izzah yg terbaik untuk akak!

Apa cerita hari ini?
As for conclusion, hari ini sangat memenatkan '=,=
Sepupu kahwin, kita yang penat:P
Padahal bukan menolong sangat pun...(tolong angkat pinggan kotor je:P rajin tak, rajin tak?)
Yalah, dah MAK2 DARA yg conquer dapur... ANAK2 DARA pulak conquerlah meja makan! :D
Overall, puas hati kali ni sbb tak ada sepupu yang malu2 kucing dan tersipu2...
Masing2 buat kecoh...itulah happy family namanya!
Malam tadi lagi tak senonoh... org tengah penat bersilat kat dapur, kami geng sepupu-sepapat ni pakat tengok OMBAK RINDU!
Copp... bukan saya punya CD. Entah cilok mana2 kat rumah tu, trjumpa pulak. So skrin lappy saya ni secara tak rasminya menjadi skrin wayang free.
Komen? errr...OMBAK RINDU taklah gempak mana pun.
Kepada sesiapa yg belum tengok, saya nasihatkan takyahlah tengok. Takda faedah pun...
Betul kata Ustaz Hasrizal
Adik-adik, tontonlah Kungfu Panda, ia jauh lebih membangkitkan iman. Di dalam nya tiada ‘Muslim’, tetapi ada banyak Islam. Jangan layan Ombak Rindu, dalam itu ada Muslim, namun tiada Islamnya


Tak apalah kalau orang kata kita kolot... tapi kalau buat benda tak faedah lagilah kolot! 
Banyak kerja lain yang boleh dibuat.
Tak mahu ulas panjang2...ini bukan review ombak rindu.. Jom tengok gambar!
Pelamin

Hantaran
Sanding
Hantaran 2
Bunga Telur
Trmangu ko...


Jelly yang menggiurkan







7 comments:

fathiahRAIHANA said...

“Adik-adik, tontonlah Kungfu Panda, ia jauh lebih membangkitkan iman. Di dalam nya tiada ‘Muslim’, tetapi ada banyak Islam. Jangan layan Ombak Rindu, dalam itu ada Muslim, namun tiada Islamnya”

sukaaaaaa :)
Selamat pngntin baru ye buat sepupu adik tu ^^

Isma Haneefa said...

>Kak Fathiah...yaaa...Kungfu Panda jauh lebih baik^^
apapun, tQ

::WafaIrdina:: said...

setuju 150%...gempak je lebih ombak rindu 2..xbes lgsg..2 komen kwn2 akak tg tgok..diorg sarankan akak jgn tgok..sooo...akak xtgok pn..ag pun no need lar tgok cter2 yg xde faedah 2....kan..baek tgok spongebob..huhu


2 sepupu adek 2...selamat menempuh alam perkahwinan ..semoge berbahagia till jannah..ameen.. anak2 dara plak..jgn gatai2 ag naa...blaja rajen2..jgn tw mkn je bnyk2...blaja jugak msk..t bakal jd isteri org jugak..hehehe :)

Azhariah Zuber said...

bestnya kenduri sedara. mas ai leh berkumpul

Isma Haneefa said...

>betul Kak Wafa. Tak dinafikan...namun ada jugak golongan yg ambil ringan, terus nak menangkan cerita tu. padahal saya yg dah besar(xlah besar mana) ni, banyak kali trtutup2 mata spanjang cerita tu brlangsung... apa jadik pulak kalau kanak2 yg taktau apa2 tngok???

*hehehe...akk doakan kami rajin mcm MAK2 DARA tu ye~



>Kak Azhariah, betul....beshhh dpt brkumpul. nak2 pulak dh duduk jauh ni..jarang dpt brkumpul

eyqa amin said...

waa..bila turn isma pulak eh?

makin manyak entri pasal kawenkawen.heh

Isma Haneefa said...

>Eyqa....eh eh...hehehe...saya cuma postkan pasal sepupu saya. X da kaitan dgn saya pun..huhu...saya baru form 5 lah kak...