SALAM DUNIA BARU!

*Assalamualaikum*

Ya ALLAH, Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar!

Setelah sekian lamanya saya menyepi diri. Hari ini tepat jam 7.55 Petang di Bukit Mertajam, Pulau Pinang, saya diberi peluang semula untuk muncul dalam dunia blogging.
Sukar untuk dirungkaikan setiap satu warna-warni yang telah menconteng kanvas perjalanan kehidupan saya sepanjang beberapa bulan tak blogging ni.
Bermacam-macam.
Adakalanya saya terkilan.
Namun saya berpegang teguh bahawa takdir ALLAH itu memang tak pernah dijangka.
Tapi terkadang, mengeluh juga.
Biasalah tu...
Manusia biasa.
Sebelum tu, izinkan saya mengucapkan 'Selamat Berhappy Dalam SPM'!
kepada sesiapa yg nak amek SPMla...
aih, tak hepi ke? owhhh...apalah saya ni. Ada ke exam hepi?
okey2lah...takkan nak duk exam frust nonggeng kut. nanti lagi satu apa x jadi lagi naya!
apapun, doaku yg terbaik buatmu...
hendak cerita apa lagi ya?
rasanya tak tahu hendak mula dari mana. Banyak sangat yg hendak diceritakan....
saya listkan ajelah ya....
1. Saya perlu menyiapkan 3 manuskrip serentak sepanjang cuti sekolah tahun ini. FYI, satu dah siap.
2. Kucing kesayangan saya mati kena langgar.
3. Saya telah menjadi EX-SMKBBSL<----sekolah. Sebab saya sudah berpindah!
4. Jgn x percaya, saya bukan orang KL lagi. Saya sekarang dah jadi 'anak mami'...huhu....sudah berhijrah ke Penang...hukhuk...semuanya brlaku sehari selepas kucing saya mati dan secara tiba-tiba serta mengejut! tanpa sebarang berita...

Moral: Takdir ALLAH tidak pernah kita jangka.

No comments: