Terima Dia Seadanya :)

Reactions: 
#Assalamualaikum#

argghh , sarang labah-labah ! syuh syuh ! pi maen jauh2 !
haha . analogi yang sangat sesuaii utk menggambarkan betapa lamaanya Cik Neefa biaqkan belog ni.
sokeyy.aku tau takda sapa lagi yang bacaa belog ni .pembaca2 setia aku semuaa dah larii .
takpa aih .. aku redhaa . pasni aku buru balik depa2 yang setia bacaa belog aku !
 derr .. siyesly aku sangatt sibukk lately .
maklumlah , SPM's victim . korangg paham2 lah .
nak tuliss post ni pun aku rasa dah kerugiann masa (ececeh ! on FB sampai 2-3 jam jimat masa?)
dahlah . panjangnyaa aku menceceh .
just harii ini aku nak kongsi satu bendaa ..
BELAJAR MENERIMA DIRI ORANG LAIN .

ya , bukan belajar terima diri kita . tapi kita yang kenaa terima diri orang laen :)
walauupun kadang2 kita takk berapa berkenan dgn cara seseorangg tu ,
tapi kita kenalah ingat yang bukann semuaa orang berfikiran macam kita .
mungkinn pada kita cara dia tu tak elok , tapii pada dia itulah yang terBAEK .
bukannya apa .. Cik Neefa takutt jugak bila kitaa tak bolehh terima cara seseorang tu ,
kitaa akan cakap belakang pasal dia . (mengumpat)
Just , diam-diam sudahhlah ya ;)

# bagaimana kalau orangg tu memang betul2 buad benda tak baek ? orait then , tegurlah dengan cara yangg penuh hikmah :)




No comments: